bytová jednotka Novohradská 46

 

 

Výzva na predkladanie ponúk


                                     VEREJNÁ SÚŤAŽ
Obnova bytového domu –  24b.j., ul. Novohradská,  č.: 46 Lučenec (zateplenie bytového domu,  výmena stavebných otvorov a rekonštrukcia elektrických rozvodov)

1, Identifikácia objednávateľa:
Vlastníci bytov bytového domu Novohradská č.46, 984 01 Lučenec, v zastúpení správcom  Môj dom s.r.o., Rúbanisko III/2, 984 03 Lučenec, IČO : 46913661, DIČ : 2023656856.
Kontaktná osoba : Ing. Mužík Peter

2, Popis zákazky, typ zmluvy:
Súťaž je vyhlásená na :
a/  Zateplenie obvodového plášťa
b/  Zateplenie stropu TP
c/  Výmena výplní otvorov
d/  Rekonštrukcia balkónov a lodžií
e/ Stavebné úpravy – rekonštrukcia vstupu a okapového chodníka
f/  Silnoprúdová elektroinštalácia v spoločných priestoroch
Súťaže sa môžu zúčastniť len oslovení uchádzači. Oslovené firmy  predložia  ucelené ponuky podľa a/  až  f/ .
S víťaznými uchádzačmi  bude uzavretá zmluva o dielo na uskutočnenie stavebných prác podľa paragrafu 536-565 obch. zákona č. 513/91 Zb. v znení neskorších predpisov.

3, Opis stavebných prác : jedná sa o realizáciu stavebných prác na obnove bytového domu formou opráv, ktorých podstatnú časť tvorí výmena a obnovenie fyzicky opotrebovaných častí domu,  s cieľom znížiť spotrebu energie na vykurovanie, zvýšiť hodnotu  domu a tým aj jednotlivých bytov a zlepšiť užívateľský komfort obyvateľov.
Predmetom súťaže sú všetky stavebné objekty, prevádzkové súbory a súvisiace práce v zmysle projektu stavby . Rozsah a obsah prác je určený projektom. Súťažiaci si projekt naštuduje, výkaz – výmer nacení. Oprávnené nároky na naviac práce môžu vzniknúť len za výkony, ktoré by vznikali zmenou projektu na základe požiadaviek investora, alebo projektanta - architekta (autora stavebného diela).
   Podrobný rozsah predmetu zákazky je súčasťou súťažných podkladov :výkaz – výmer. Pokiaľ niektoré technické špecifikácie predmetu zákazky v prílohe súťažných podkladov odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, miesto pôvodu alebo výroby, ak by tým dochádzalo k znevýhodneniu alebo vylúčeniu určitých záujemcov, výrobkov, prác, záujemca môže tieto špecifikácie nahradiť ekvivalentnými, s rovnakými, alebo lepšími vlastnosťami, pokiaľ to nebude v rozpore so stanoviskami dotknutých orgánov, organizácií a so stavebným povolením.
V prípade potreby si uchádzač - budúci zhotoviteľ na vlastné náklady vypracuje realizačnú projektovú dokumentáciu. Podrobné špecifikácie : priložený výkaz - výmer.

Uchádzač je povinný oceniť všetky položky výkazu - výmer  a zároveň sa zakazuje akokoľvek pozmeňovať výkaz - výmer. Pokiaľ by uchádzač vo výkaze - výmer po naštudovaní  projektovej dokumentácie  zistil nezrovnalosti (nezodpovedajúce výmery plôch, nesprávne detaily, nezodpovedajúce materiály a pod.),  tieto nacení osobitne. Prípadné takéto osobitne  nacenené časti zreteľne a zrozumiteľne označí, a uvedie na osobitnom liste papiera.
Ak uchádzač v cenovej ponuke ponúka zľavu na dielo, táto nesmie byť vyčíslená jednou sumou pre celý rozpočet, ale musí byť premietnutá v cenách materiálu a prác tak, aby boli zrejmé jednotkové ceny materiálov a prác. Konečná ponúknutá  cena je potom aritmetickým súčtom položiek Výkazu –Výmer.
Ak by vznikli akékoľvek pochybnosti pri naštudovaní a nacenení súťažných podkladov platí, že projekt má prednosť pred Výkazom – výmer.
4, Termín začatia a ukončenia prác :
začatie 1.7.2021 ukončenie 31.12.2021
-Začatie prác zo strany objednávateľa môže byť ovplyvnené poskytnutím komerčného úveru
-na nepriaznivé počasie v čase prác sa prihliada.

5, Poskytnutie súťažných podkladov :
Projekt aj výkaz – výmer v elektronickej forme obdrží  každý oslovený uchádzač od 09.04.2021 najneskôr však 19.04.2017 do 15,30 hod. Po dohode s uchádzačom je prípustné poskytnutie súťažných podkladov aj elektronickou poštou.
PD - na nahliadnutie, prípadne zapožičanie - podľa materiálových možností objednávateľa, pre každého osloveného uchádzača.
Obhliadka objektu - po dohovore so zástupcom vlastníkov pre každého osloveného uchádzača
– p. Kušniarová, t.č.: 0903 374 183
Podmienkou účasti v súťaži je akceptovanie objednávateľom vypracovanej Zmluvy o dielo, koncept  ktorej obdrží každý oslovený uchádzač.

6, Lehota na predkladanie ponúk:
Uchádzači môžu doručiť ponuky  osobne alebo poštou do 03.05.2021 do 14,00hod., v uzavretých, zapečatených obálkach s nápisom –Súťaž, neotvárať.
Objednávateľ každú prijatú ponuku zaeviduje do osobitného zoznamu s vyznačením dátumu a času prijatia.
Otváranie obálok  bude 03.05.2021 o 14,05 hod.  v spoločných  priestoroch bytového domu vo vchode č.46. Otváranie obálok je verejné.
Následne správca skontroluje úplnosť doručených ponúk a cenovú ponuku,  údaje vyznačí do porovnávacieho  protokolu, ktorý do troch pracovných dní zverejní na výveske domu. Všetky cenové ponuky sú pre vlastníkov bytov k dispozícii na nahliadnutie buď priamo pri otváraní obálok alebo do troch pracovných dní v sídle správcu. Ponuky, ktoré nebudú obsahovať požadované náležitosti, alebo nebudú odovzdané v termíne, budú zo súťaže vyradené.
Komisia na výber zhotoviteľa si ponuky preštuduje, posúdi a hlasovaním vyberie  ponuky ktoré pokladá za najvhodnejšie a to najneskôr do 09.5.2021, do 24,00 hod.
Správca následne ponuky odporučené komisiou na výber zhotoviteľa ,  predloží na konečné schválenie vlastníkom bytov na to zvolanej schôdzi ( v písomnom. Hlasovaní). Výsledok hlasovania vlastníkov bezodkladne  oznámi schválenému záujemcovi.
Pozn. : rozhodnutie komisie na výber zhotoviteľa má len odporúčací charakter, konečné rozhodnutie môžu prijať len vlastníci bytov a nebytových priestorov v dome  hlasovaním na schôdzi alebo v písomnom hlasovaní.
   Každý uchádzač  môže predložiť len jedinú ponuku.

7, Podmienky financovania:
Fakturácia bude mesačne na základe odsúhlasenia súpisu vykonaných prác  bezhotovostným platobným stykom. Splatnosť faktúry je  30 dní od doručenia úplnej a správnej faktúry.

8, Podmienky účasti uchádzačov:
a/ doklad o oprávnení vykonávať stavebné práce
e/ údaje o vzdelaní, odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác
f/ údaje o priemernom ročnom počte zamestnancov a počte riadiacich pracovníkov za 3 predchádzajúce roky
g/ údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác
h/ zoznam stavebných prác  uskutočnených v období predchádzajúcich 5 rokov ku dňu predkladania ponuky, ktorých predmetom bolo vykonanie prác rovnakých alebo vo väčšom rozsahu ako je predmet tejto súťaže s uvedením  tel. kontaktu na zodpovedné osoby
i/  žiadame uviesť podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má záujemca v úmysle zabezpečiť v subdodávke
Žiadame predložiť platnú licenciu na zhotovovanie oceneného tepelnoizolačného systému.

9 ,Kritériá na hodnotenie ponúk:
Ekonomicky najvýhodnejšia cena.

10, Ďalšie informácie:
Objednávateľ si vyhradzuje právo súťaž zrušiť ak :
                -zlyhá úver z komerčných zdrojov
                -sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola vyhlásená
-vlastníci bytov a nebytových priestorov z akéhokoľvek dôvodu neprijmú uznesenie  potrebné k ďalšej príprave alebo k  realizácii stavby
Alebo obmedziť predmet súťaže ak:
               - posledná ponuka prevýši možnosti objednávateľa.

 

V Lučenci 05.04.2021            Ing. Peter Mužík
Môj dom, s.r.o., konateľ.